25.4.09

Γεννέθλιος Ημέρα.......Aγγέλου


….έχουν οι άγγελοι γενέθλια;;;
Αναρωτιέμαι…..

Σαν σήμερα που γεννήθηκε…

να πω;;;;

Έμαθα να Τον αγαπώ μέσα απ΄ τις λέξεις…..
Άργησα να το παραδεχτώ….σκληρή με ήθελα και με θέλω.

Να μη παρασύρομαι από "λέξεις" και "γραφές"….
Κι ηρθαν "οι μέρες κι οι πράξεις " της ζωής….
που αβίαστα , τις λέξεις “Έγνοια” "Φιλία" κι “ Αγάπη” ξεχείλισαν….

Σήμερα που γιορτάζεις….να σου πω
Να σου πω;;;;

Σ ΄αγαπάω ασυναίρετα….
Σ΄ αγαπάω ….και ξέρω
Σε αγαπάω λέω….και πόσο μα πόσο το εννοώ ( καθημερινή αποκάλυψη γίνεται τούτη η σκέψη) ….

Σαν σήμερα που γεννήθηκε…

να πω;;;;

Με πήρε απ ΄το χέρι…άγνωστο πρόσωπο…φωνή άγνωρη
Με πήρε απ΄ το χέρι….και μ΄ άλλαξε ζωή….

άλλη έννοια στην θλίψη έδωσε….
Φόρεσε χαμόγελο…..κι ελπίδα κάρφωσε στα μάτια….
"Υπάρχουν ακόμα άγνωστοι που σπέρνουν λέξεις ποτίζουν με ψυχή για να φυτρώσει Φιλία;;; "
φύτεψε σκέψη….πότισε με Ψυχή αλήθειας….φύτρωσε Αγάπη

Σήμερα….σαν σήμερα…
γέννιουνται ακόμα άγγελοι…..σκέφτομαι
Και χαμογελώ ….χαρά φιλίας απρόσμενης….

Σαν σήμερα…
γεννήθηκε βλέμμα που πνίγηκα μέσα του…
και κολυμπώ μ΄ ανάσες δυο χιλιάδες , ακόμα κι ακόμα…..
Σαν σήμερα…
γεννήθηκαν οι λέξεις που (όταν λευκός νους και ψυχή) αφήνουν, πνίγεσαι σ΄ αυτές….
κολυμπήθρα του Σιλωάμ….και βγαίνεις εξ-αγνισμένος….
γιατί....
Όταν οι άγγελοι λογοτεχνoύν…..
το σύμπιαν σιωπά κι αφουγκράζεται

Γράφει ο " γεννέθλιος άγγελος" σήμερα...


"Ποιον αγαπάω και μου στερείς, ω τρέλα μου, ανάσα μου βαριά... Ποιον μισώ και μου καθίζεις δίπλα μου, ω τρέλα μου, μάτια μου θλιμμένα…

Κι όσο μαγεύεται η ψυχή σ' ένα ηλιοβασίλεμα, όσο τα φύλλα θα γεννιούνται στα κλαδιά, όσο θα κρύβεται στην πόλη το σαρκίο μου, όσο τα μάτια μου θα μένουν ανοιχτά,

όσο ο κόσμος θα μιλάει ασυνάρτητα, όσο το χρήμα μασκαράτες θα οργανώνει, όσο η πηγή της λησμονιάς θα μένει αστέρευτη, όσο το σώμα η λογική μου θα θυμώνει,

τόσο θα ελπίζω πως μια μέρα, σ’ ένα ξημέρωμα, σε μιαν ευχή που απ’ την ψυχή θα αναβλύζει, ο ουρανός θα είναι ανοιχτός, θα αφουγκράζεται, να νιώσει τη βροντάδα της,

να λιώσουν τ’ αστέρια σαν κεριά κι ο ήλιος, κι η σελήνη,
να στάξουν καυτά στην άνοιξη, πιότερο κι από δάκρυα,
να νιώσει, να καταλάβει του μυαλού μου τη σιωπή.

Σε μιαν ευχή, ναι, να χαθώ κάθε που ξημερώνει, δώρο να δώσει ο ουρανός μια λαμπερή βροχή.

Κι αυτά τα χρόνια, 37 θαρρώ γίνονται αύριο, ένα μ' έχουν διδάξει:

Να ελπίζω, να ζω, να εύχομαι, μα ακόμα τον κόσμο μας να μη δύναμαι να κατανοήσω."

Όταν οι άγγελοι λογοτεχνούν….
σιωπούν οι άνθρωποι…κι αφουγκράζονται
.........................................................................................................

Σαν σήμερα γεννήθηκε…το πιο γλυκό κάθαρμα του κόσμου …
Σήμερα….

Γελάω γελάω γελάω…..χαρά
Χαρά …..και παιδικά χαμόγελα ντύνομαι
σήμερα….
ποτίζω γλυκοδάκρυα το χώμα της ψυχής….
Να δει …να δει…”τα θαύματα” του κόσμου

Καπετάνιε….να ΣΕ χαιρόμαστε !!!!

κάθαρμα μοναδικά Σημαντικό….
να ΣΕ χαίρονται….
Το Πειραχτήρι….το ΤΖΙΤΖΙ… Η μάνα κι ο πατέρας….
Μα….
κι η πεθερά σου βρε!!!!!!!

Νόμιζες ότι θα γλύτωνες ΦΙΛΕ;;;;;;;
Αυταπατάσαι ΚΑΘΑΡΜΑ υπέροχο……

Και μια ευχή αφήνω για …όλους μας!
Να φτάσει το "όσο" ίσο με το "πάντα "να γένει….
Φράση κοινής μας Φίλης
Που πάντα μα πάντα ευχαριστώ θα της λέω….
Καρδιάς ευχαριστώ….
Ξέρει Εκείνη γιατί….κι Εσύ ξέρεις….κι Εσύ Φίλε..


ΦΙΛΕ.....
Χρόνια σου όμορφα ΣΗΜΑΝΤΙΚΕ ……

12 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

"Όταν οι άγγελοι λογοτεχνούν….
σιωπούν οι άνθρωποι…κι αφουγκράζονται"
...γιατί κάπου γέννεση συντελείται...

Να τον αγαπάς
Μαρίνα τον Άγγελό σου...

Σ' αγαπάω κι εγώ

Αλεξάνδρα είπε...

Να μετράμε παρέα τα χρόνια που περνούν κι ας μην ξαναρθούν.

θα τα ζήσουμε ως το μεδούλι!!!

ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

Αγγελε

Μαρίνα τι τρυφερό κείμενο.
Ναι καλή μου γεννιόνται ακόμα άγγελοι!!

Talisker είπε...

lol

σιγα που θα γλυτωνες "Καθαρμα"!!::))


επλανηθης πλανην οικτρα
οπως βλεπεις ...

χχχχ

Μαρινα μου υπεροχο κειμενο και υπεροχη φωτο

κι επειδη σε προλαβαινω να κανω τιποτα

και θα το ηθελα να κανω

θα παρω τη φωτο και το λινκ σου και θα τα βαλω στο μπλοκ μου


χρονια πολλα Αγγελε

να σε χαιρομαστε
και να σε ζησουν πολυ και να σε χαρουν αυτοι που αγαπας!!!

-φιλια πολλα και στπυς δυο!

iLiAs είπε...

να τον αγαπάς,
να τον χαίρεσαι,
να είσαι καλά Μαρίνα.

Aggelos Spyrou είπε...

Μιλώντας για "γενέθλια αγγέλων", σκεφτόμουν αν υπάρχουν τελικά άγγελοι στη Γη.

Σκεφτόμουν πως αν επιχειρούσε ένας άγγελος να κατεβεί δώθε, θα χάναμε πάσαν ιδέα για την πάρτι του! Δεν θα είχε λευκές φτερούγες παρά γκρίζες απ' το καυσαέριο. Δεν θα είχε φωτοστέφανο, θα το έβγαζε μην του το κλέψουν στο δρόμο. Δεν θα φόραγε λευκή χλαμύδα, θα τον περνούσαν για τρελό. Δεν θα είχε κατάξανθο, σγουρό μαλλί, θα τον έκραζαν για "γκέι". Δεν θα φόραγε σανδάλια, δεν θα μπορούσε να κινηθεί βιαστικά στους ρυθμούς της πόλης. Δεν θα είχε αγνά αισθήματα, οι πειρασμοί θα τον κύκλωναν, θα έψαχνε κι αυτός χρήμα, να επιβιώσει.

Σκεφτόμουν...

Δεν υπάρχουν άγγελοι τελικά στη γη, μα κι αν υπάρχουν είναι κρυμμένοι ανάμεσά μας, σε κουστούμια ντυμένοι, σε τζιν, καπνίζουν, πίνουν, γελάνε, κλαίνε, ίσως πιο πολύ ακόμα κι απ' τους θνητούς.

Κι αν κάτι τους κάνει να ξεχωρίζουν, αν κάποιο έχουν χαρακτηριστικό καλά κρυμμένο πάνω τους, είναι το καντήλι μέσα στην καρδιά τους. Είναι καντήλι που σιγοκαίει, μ' ελπίδα, αγάπη, αθωότητα, καρδιά ευαίσθητη, μικροσκοπική, καρδιά μωρού, κρυμμένη στο περίβλημα της δικής τους, μεγαλύτερης καρδιάς.

Αυτή η μικρή η καρδιά τους δίνει αθανασία, αυτή τη μικρή καρδιά μοιράζουν-ψίχουλα σε όσους τους πλησιάζουν, τους κοιτούν στα μάτια.

Σίγουρα δεν είμαι Άγγελος, ούτε θα άντεχα να γίνω ποτέ. Θα πόναγα τόσο πολύ, θα υπέφερα αφόρητα.

Όμως οι ευχές σου στον άνθρωπο, αγγελικές ακούγονται σήμερα, με τόσα αισθήματα, τόση χαρά, τόσα χαμόγελα...

Κι ίσως εδώ να αντιστρέφονται οι ρόλοι, κι ένας άγγελος κρυμμένος να εύχεται σε έναν Άγγελο-μαϊμού, όπως είναι ο υπογράφων.

Δεν θα σου πω εδώ ευχαριστώ, ξέρεις την άποψή μου για τα δημόσια "ευχαριστώ" μεταξύ φίλων.

Υ.Γ. Χαίρομαι που έστω και αργά στην ανάρτησή σου, μου προσέδωσες τον τίτλο που μου αξίζει. "ΚΑΘΑΡΜΑ". Αυτό είμαι. Καπηλευτής αξιών, ηθών, συνειδήσεων.

Ένας ερασιτέχνης άνθρωπος, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη ζωή του.

Φιλιά πολλά. :)

Μαρινα ..... είπε...

ΛΟΙΠΟΝ ΛΟΙΠΟΝ...ΛΟΙΠΟΝ....

θα με συγχωρησετε Φιλοι μου...θα γυρσω μετα σε σας....
αλλλα....εχω μαζεψει " ραμματα" για τον ΕΟΡΤΑΖΟΝΤΑ...

ΚΑΠΕΤΑΝΙΕ....

1ο Το Αγγελος - μαιμου...
ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΓΓΕΛΟΙ-.ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΑΝΘΡΩΠΟΙ -ΜΑΙΜΟΥΔΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...
και το ξερεις πολυ καλα ΚΑΙ αυτο...

2ο..."ΤΟ ΚΑΘΑΡΜΑ" αγαπημενε μου ΦΙΛΕ....λεγεται και γραφεται για να σε φερει καπως στα μετρα των Ανθρωπων....Να σε " κατεβασει λιγο" στα μετρα μας....
καταλαβες;;; ε;;;;
γκεγκε;;; ( τι λεξη κι αυτη!!!....)

3ο...Εισπραττεις αυτο που δινεις ε;;; Απλως υπαρχουν ψυχες ανοιχτες μονο αυτο....κι εγω Σε Εσενα και για Σενα η ψυχη μου
(με) εμαθες να ειναι ανοιχτη...

4ο...( σαν δασκαλα Νιωθω η γεροντισα) ....4ο λοιπον...
ΕΣΥ ΚΑΠΗΛΕΥΤΗΣ ΑΞΙΩΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ;;;;; ΕΣΥ;;;; ( για διαβασε καλα το τριτο αρθρο 2η παραγραφο ( τι τελειωσαμε τα νομικα τρομαρα μας) ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ....ΜΑ ΠΙΟΤΕΡΟ ΠΙΣΤΕΨΕ ΤΟ....κλειστες οι ψυχες των Ανθρωπων ματια μου...ειδικα στην καπηλευση( υπαρχουν κι ανθρωπακια που κλεινουν την ψυχη και στην Αγαπη...μα εμας δεν μας ενδιαφερουν τα ανθρωπακια)

5ο...( δεν υπαρχει πεμπτο παμε στο 6ο ) στην φυλαγα...ειδες τι κακος ανθρωπος ειμαι...

6ο.....ΝΑΙ...ΕΙΣΑΙ ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ...(ΕΡΑΣ(ι)Τ(η)ΤΕΧΝΗΣ)
ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ...
ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΗΣ ΦΙΛΙΑΣ
ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΥ
ΤΗΣ ΤΕΧΝHΣ ΤΟΥ ΠΑΤΕΡΑ...


ΠΦΦΦΦΦΦΦ...
ΠΟΛΛΑ ΕΙΠΑ Η ΓΕΡΟΝΤΙΣΑ....

ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ....βριξιμο περιμενα(νω).....ααααλλα διαβασα!!!!!

ναι;;;;
...............................
ΣΕ ΑΓΑΠΑΩ ΡΕ...

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ( ΟΙ ΔΥΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΟΙ ΣΟΥ)
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ( ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ)
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΑΙ ( Η Μαμα -ετσι πρεπει να λεμε παντα την πεθερα-)

ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ( οι πραγματικοι...κι εχεις αρκετους...το ξερω)

Αιντε....
ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΜΑΙ κι εγω η γεροντισα ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ.....

ΦΙΛΕ ΜΟΥ....

Ν Α Ε Ι Σ Α Ι Ο Μ Ο Ρ Φ Α....
ΟΜΟΡΦΑ ΠΟΛΥ ΠΟΛΥ.....

Μαρινα ..... είπε...

Λιτσα μου μου μου μου...ετσι ειναι φιλεναδα...
οταν ο Αγγελος Γραφει...
σιωπουν τα παντα κι αφουγκραζονται τον Ανθρωπο......

ναι ...μακαρι στο Παντα να φτασουμε
ολοι μαζι...
ετσι ειναι οι ΦΙΛΟΙ....ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ...
ΣΤΟ ΠΑΝΤΑ....
κι ειναι ( εσυ πια που με ξερεις τοσο καλα) αυτο το "ΠΡΕΠΕΙ" το μοναδικο που δεχομαι απ τα " πρεπει " της ζωης....

σ΄αγαπαω κι εγω πολυ....

Μαρινα ..... είπε...

Φιλεναδααααα!!!!
σοφη μου Φιλη....
στο ειπα κι απο κοντα...
με μια φραση σου....
ΕΙΠΕΣ ΤΟ "ΟΛΟ"....

Χαιρομαι που γιορτασαμε μαζι...
τα γεννεθλια του Φιλου μας...

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ;;;....

αν κι οπως λεει ο "ΕΟΡΤΑΖΩΝ" τα δημοσια ευχαριστω μεταξυ Φιλων δεν λενε....

ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΦΤΑΣΕ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΛΙ....
ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΦΤΑΣΕ....
Το ξερεις...
το ξερεις....

πφφφφφφφφφφφφφφφπφφφφφφφφπφφφφ...
ανελεητος ειναι.

ομως θα ερεθι παλι...θα ερθει ο χρονος στο τραπεζι μας...
να το κομματιασουμε παλι...
να τον γευτουμε....
να τον πιουμε....

ανασα ανασα...
χαμογελο χαμογελο...
δακρυ δακρυ...
λεξη λεξη....
κουβεντες μεχρι στο ΠΑΝΤΑ να πορευτουμε
ολοκληρωμενοι....

ειιι...!!!!!!!!!!
μου λειπεις ηδη....

Μαρινα ..... είπε...

mila mila mila mojia....

ΠΟΛΥΑΓΑΠΗΜΕΝΗ....
ΚΑΙ ΠΟΛΥΧΡΟΝΕΜΕΝΗ ΜΟΥ....
ααααααααααχχχχχχχ!!!
Σιγα μη τη γλιτωνε το ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΑΘΑΡΜΑ (μας)....σιγα μη την γλυτωνε....
.................................
μμμμμ.....
κι "οτι" γραφτηκε Εκεινος τα ακουμπησε στην ψυχη....

δικο Του ειναι ....ΔΙΚΟ ΤΟΥ


MILA MOJIA;;;;;

την σκεψη μου...
την αγαπη μου....
καθε μερα....καθε μερα....

Μαρινα ..... είπε...

τρυφερε μου!!!!Ηλια....

ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΩΩΩ....

Μια αγκαλια ευχες για σενα Ηλια....

να προσεχεις πολυ εσενα ναι;;;
υποσχεση εχεισ δωσει...
υποσχεση....

pandiony είπε...

χρονια πολλα, είπα , δεν είπα..
χρόνια καλα

Μαρινα ..... είπε...

να εισαι καλα βρε|!!!!!!!!
και συ ολα οσα...θελεις

ξενυχτουρικο!!!!